Excursie Sant Thomas / Saint John NP - Reisverslag uit Saint Thomas, Verenigde Staten van Rijnalda & Adrie Baerts - WaarBenJij.nu Excursie Sant Thomas / Saint John NP - Reisverslag uit Saint Thomas, Verenigde Staten van Rijnalda & Adrie Baerts - WaarBenJij.nu

Excursie Sant Thomas / Saint John NP

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Rijnalda & Adrie

20 Februari 2012 | Verenigde Staten, Saint Thomas

maandag 20 februari 2012.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op deze Blog.
Ook namens Annie en Peter de hartelijke groeten vanuit dit verre paradijs.

Vandaag zijn we op het eerste eiland van de rondrit.
Saint Thomas (onderdeel van de US maagden eilanden).

Om 10:30 start de excursie met een boottocht naar het nabij gelegen eiland Saint John (met de Island Girl)

Daar aangekomen stappen we in een open safari-bus, en rijden we over dit prachtige eiland.

Zoals de chauffeur (George) zelf ook zei: "De wegen zijn als een achtbaan !"

En dat klopte helemaal ....

Prcahtige foto-stops over witte baaien met azuurblauwe zee (lagunes).
Boven op de berg een prachtig uitzicht over deze eilandengroep (zie foto's).

Morgen gaan we verder zuidelijk naar St. John (Antigua).
Veel plezier met het lezen van de blog en het bekijken van de foto's.

Groetjes van Rijnalda & Adrie

  • 21 Februari 2012 - 15:49

    Mary:

    Op safari...met echte wilde dieren..!!? Jeetje...en nog een achtbaan ook!!! Welk pretpark is dit.....?
    Ook de bleu lagune...gezien....Ik wel...In 1980. ;-) Doe Brooke Shields en Christopher Atkins de groeten van mij. Ik ben benieuwd naar de foto"s...wat je hier laat zien vind ik minimaal!! (hahaha)
    Groetjes van hem en mij

  • 21 Februari 2012 - 16:12

    Hans En Ada:

    Kunnen jullie het allemaal verwerken wat jullie aan mooie dingen zien.? geweldig. Het lijkt ons net een droom. Jullie zullen al wel lekker bruin zijn.
    Groetjes

  • 21 Februari 2012 - 16:22

    Angela:

    OEH ACHTBAAN!!! IK WIL OOK!! Ik hoop dat oma het ook leuk vond :) Ik hoop jullie vanavond weer te spreken!! Geniet lekker van de zon en het mooie (zee)uitzicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Thomas

Florida & Carribean

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2012

Half Moon Cay

28 Februari 2012

Aruba

27 Februari 2012

Curacao

26 Februari 2012

Bonaire

24 Februari 2012

Saint Georges (Grenada)
Rijnalda & Adrie

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 14409

Voorgaande reizen:

11 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Florida & Carribean

Landen bezocht: