St. Phillips Hospital (Oralndo - Florida) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Rijnalda & Adrie Baerts - WaarBenJij.nu St. Phillips Hospital (Oralndo - Florida) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Rijnalda & Adrie Baerts - WaarBenJij.nu

St. Phillips Hospital (Oralndo - Florida)

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Rijnalda & Adrie

13 Februari 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Maandag 13 februari 2012.

Na het slechte nieuws van de afgelopen 2 dagen, dan eindelijk goed nieuws !
Alle onderzoeken zijn succesvol afgerond, geen significante afwijkingen zijn gevonden, en mijn (schoon) moeder is om 19:00 uur ontslagen uit het ziekenhuis.

Inmiddels is het programma reeds aangepast:
Oralndo is met 1 dag verlengd (gelukkig op dezelfde kamers !).
En het vervolg-hotel in Miami-Beach is verschoven t/m vrijdag 17-2-2012.
Het laatste geplande hotel in Fort Lauderdale is komen te vervallen.

Morgenochtend (voor het eerst) met zijn vieren naar het ontbijt en om ca. 10:00 uur rijden we via Highway 1 naar Miami (kustweg langs de Atlantic).

Op de volgende blog beloof ik wat leuke foto's te plaatsen.
Tot op dit moment was er alleen maar stress, en de vraag of de vakantie nog wel doorging !

Groeten, Rijnalda & Adrie

  • 14 Februari 2012 - 05:59

    Angela:

    Super fijn dat de stress weg is. Ga er lekker van genieten! Ik ben benieuwd naar leuke foto's :)

    Dikke kus

  • 14 Februari 2012 - 07:11

    Gertie:

    Hey Goed nieuws !!!

    leuke foto's ??
    laat zien ,...laat zien,...laat zien !

    een tikje gek mag ook he? ;) Daar ben ik dol op,......

    Heel veel hartjes blaas ik jullie kant op want het is valentijn,.....

    dus liefs van mij xxx

  • 14 Februari 2012 - 23:15

    MARY:

    Shit...ik schrik me helemaal de kelere.... goed te lezen dat het weer goed gaat. Wij (jos en ik) hopen dat jullie eindelijk kunnen gaan genieten van deze welverdiende vakantie.
    Ik blijf jullie volgen!!
    Dikke kus vanuit Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Florida & Carribean

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2012

Half Moon Cay

28 Februari 2012

Aruba

27 Februari 2012

Curacao

26 Februari 2012

Bonaire

24 Februari 2012

Saint Georges (Grenada)
Rijnalda & Adrie

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 14413

Voorgaande reizen:

11 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Florida & Carribean

Landen bezocht: